مبل استیل


استفاده از مبل استیل در طراحی دکوراسیون منزل، محیطی بسیار شیک و مجلل را در منزل ایجاد می کند. منبت به کار رفته در این مبلمان نیز نمایانگر تمدن و فرهنگ اصیل ایرانی می باشد که سبب ایجاد طراحی های بی نظیر این محصول گردیده است و آن را به یک وسیله بسیار شیک و منحصر به فرد تبدیل نموده استمبل استیل ایرانی توانایی رقابت با مبل های استیل موجود در بازار جهان را 
دارد و یکی از طراحی های بسیار ایده آل در صنعت مبلمان محسوب می گردد.

طراحی های به کار رفته در مبل های استیل دارای تنوع می باشند که آن نیز به دلیل منبت کاری وطراحی های به کار رفت در فریم آن وهمچنین اندازه پایه ها و رنگ و جنس پارچه به کار رفته در آن بستگی دارد.
مبل های استیل در سال های اخیر از تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی برخوردار می باشند که سبب گردیده است بسیاری از افراد نسبت به خرید آن ترغیب گردند و با انتخاب ترکیب رنگ های بسیار جذاب آن، بتوانند محیطی سرشار از جذابیت را در منزل خود پدید آورند.
زیبایی و جذابیت مبلمان استیل مرهون منبت کاری بسیار زیبا و هنرمنددانه به کار رفته در آن می باشد. در واقع استفاده از هنر منبت کاری در این نوع مبلمان سبب افزایش طرفداران این وسیله گردیده است. البته اصول دیگری نیز در انتخاب آن وجود دارد که بهتر است با آگاهی از این اصول نسبت به انتخاب مناسب و منحصر به فرد آن اقدام نمایید. از جمله مهمترین اصول آن می توان به تناسب اندازه مبل و فضای موجود در منزل اشاره نمود. رنگ متناسب با محیط و نحوه قرار گیری مبلمان نیز از دیگر عوامل مهم در انتخاب آن می باشند.
مبلمان منزل یکی از اصلی ترین وسایل در منزل می باشد که در هنگام خرید آن باید دقت کافی را داشته باشید و با آشنایی کافی از انواع مبلمان موجود و نحوه خرید آن یکی از بهترین انواع آن را برای منزل خود برگزینید.
به طور کلی انواع متنوعی از مبلمان در بازار یافت می شود که هر نوع آن از درجه ای از کیفیت و مرغوبیت برخوردار می باشد. چوب به کار رفته در ساخت مبل می تواند یکی از چوب های سخت و یا نرم باشد که تأثیر بسیار زیادی در تنوع، کیفیت و هم چنین قیمت محصولات دارد.
یکی از اصطلاحات رایج در خرید مبل استیل، کلمه کلاف مبل می باشد که از این کلمه برای اشاره به قسمت اصلی مبل که همان بدنه مبل است، استفاده می شود و میزان کیفیت به کار رفته در آن در ایجاد یک مبل با کیفیت و بسیار منحصر به فرد مؤثر می باشد.
بخش بسیار زیادی از مبل های استیل شامل کلاف آن می باشد؛ این مورد سبب استحکام و وزن بیشتر این نوع مبل گردیده است. بهتر است در هنگام خریداری مبل استیل به جنس کلاف به کار رفته در آن توجه داشته باشید؛ زیرا این نوع مبلمان معمولا از کلاف های گردو، چنار، راش و یا چوب سفید تهیه می شوند. که در میان آن ها چوب گردو و راش از کیفیت و استحکام بالاتری نسبت به سایر چوب ها برخوردار می باشند.
در کلاف مبل های استیل از کنده کاری هایی برای زیبایی بیشتر این نوع مبلمان استفاده می گردد. این کنده کاری ها را منبت می نامند.


Comments

Popular posts from this blog

سرویس خواب